10-doblin-vincle

Com innovar en l’experiència de client

De l’estudi del ‘mapa del viatge del client’ al disseny d’una experiència holística i memorable

Introducció

El mercat compta amb excés d’oferta i dels mediocres i vulgars no en parla ningú … Hem d’emprar tota eina i estratègia innovadora per sobresortir de la multitud, i no podem permetre’ns fallar en cap de les activitats del nostre
negoci, des de la captació inicial a la recomanació a d’altres futurs clients. En aquest curs aprendrem a analitzar la nostra activitat al detall per detectar punts de millora, i veurem multitud d’exemples que il·lustren com generar
experiències inoblidables que van del màrqueting sensorial, a la generació d’interacció al punt de venda, accions i campanyes de personalització fidelització, viralització, màrqueting i comunicació de guerrilla, etc.

Principals objectius del curs

  • Estudiar els punts clau mitjançant l’eina del ‘mapa del viatge del client’: detecció de problemes i/o desitjos latents en tota aquella fita en la que client i empresa entren en contacte
  • Inspirar en el disseny d’accions de millora en l'experiència de consum del nostre client d’una manera transversal i holística
  • Aprendre a com haurem d’adaptar aquestes accions als nostres processos, canals i operativa en general

Principals aprenentatges

  • Esdevenir autònoms en l’anàlisi i captació d’oportunitats de millora, i en la generació d’interacció i experiències memorables
  • Saber com hem de personalitzar i diferenciar-nos de la competència potenciant al màxim els nostres equips de comunicació, màrqueting, I+D+i i desenvolupament de producte, etc.
  • Generar atracció i crear un vincle o relació real i durador entre client i empresa

A qui va dirigit?

  • Responsables de màrqueting, vendes i comunicació
  • Product managers / owners / developers
  • Emprenedors, startups i community managers

Formador   Xavier Olivares

Experiència
  • Amplia experiència com a assessor i formador d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Implantació d’estratègies de gestió i sistematització de la innovació i transformació organitzacional.
  • Docent, coordinador i mentor de reputades escoles de negocis i disseny: UOC, EAE / OBS, Euncet UPC, IQS, IED, Shifta Elisava, etc.
  • Assessor acreditat en Gestió de la innovació per ACCIÓ; Business Coach H2020 SME Instrument (UE)
Titulació
  • Fundador i director d’isotònia.
  • Enginyer en disseny industrial (Elisava / UPF).
  • Màster en administració d'empreses (EADA).
  • Especialització en Innovation through Design Thinking (ESADE).
ümraniye escort ataşehir escort şerifali escort armağanevler escort kayaşehir escort çekmeköy escort tuzla escort dudulu escort tesettürlü escort türbanli escort pendik escort sultanbeyli escort beylikdüzü escort üsküdar escort bahçeşehir escort başakşehir escort fatih escort beykoz escort esenyurt escort Antalya Escort Antalya Escorts Antalya Eskort Antalya Escortlar Antalya Escort Bayanlar Antalya Escort Kızlar Kaş Escort Muratpaşa Escorts Serik Escorts Manavgat Escorts Lara Escorts Manavgat Escorts Alanya Escorts Antalya Türbanlı Escorts Antalya Yabancı Escorts Döşemealtı Escorts Kemer Escorts Kepez Escorts Ümraniye Escort Ümraniye Eskort Şerifali Escort Kayaşehir Escort Ataşehir Escort Maltepe Escort Pendik Escort Çekmeköy Escort Kadıköy Escort Beylikdüzü Escort Bahçeşehir Escort Tuzla Escort Gebze Escort Beykoz Escort Sultanbeyli Escort Üsküdar Escort Kartal Escort Sancaktepe Escort Avcılar Escort Başakşehir Escort Sarıyer Escort Fatih Escort Bakırköy Escort Bostancı Escort Bağcılar Escort İstanbul Escort