02-doblin-colaboradors-100x100 (1)

Com innovar mitjançant el networking

Generar oportunitats de negoci per mitjà de la innovació oberta

Introducció

La nostra manera de relacionar-nos, de comunicar-nos i de gestionar la innovació en les empreses està canviant. Més del 80% dels projectes, col·laboracions, acords i propostes es mouen i cobreixen per la xarxa de contactes. Per tant, el fet treballar estratègicament aquesta xarxa de contactes professional amb totes les armes disponibles pot generar noves i interessants oportunitats de negoci per a la nostra empresa.

En aquesta sessió coneixerem el mètode i les eines necessàries per posar en marxa la nostra ‘innovació oberta’ i desenvoluparem les habilitats bàsiques per fer networking i potenciar aquesta via d’innovació col·laborativa.

Principals objectius del curs

  • Conèixer la filosofia, fases i variables del networking professional
  • Comprendre la importància de treballar estratègicament i de manera innovadora la xarxa de contactes per generar noves oportunitats de negoci
  • Aprendre a captar de manera creativa l'atenció d'un potencial col·laborador en menys d'un minut
  • Aprendre a utilitzar una comunicació persuasiva per generar xarxa i sinèrgies
  • Conèixer les eines i plataformes més efectives per a aconseguir els nostres objectius

Principals aprenentatges

  • Implementar les habilitats necessàries per fer networking professional
  • Conèixer la metodologia bàsica per treballar-lo de manera autònoma
  • Saber crear un discurs curt i guanyador
  • Potenciar les habilitats comunicatives del networking

A qui va dirigit?

  • Responsables d’innovació i de negoci, project leaders
  • Emprenedors i startups
  • Hubs d’innovació i emprenedoria (clústers, incubadores / acceleradores, etc.) per esdeveniments de generació de sinèrgies

Formadora   Montse Ramos

Experiència
  • 20 anys com assessora i formadora d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Estratègia comercial i training dels equips de vendes.
  • Professora de Gestió Comercial en l’Executive MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de la UPC.
  • Seminaris i tallers a l’Institut d’Emprenedoria de la UB, a l'ICE de la URV, al Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona i en Cambres de Comerç.
Titulació
  • Llicenciada en Ciències Socials (UB)
  • Diplomada en el Programa de Direcció General (EADA)
  • Postgrau en Assessoria Tècnica Comercial (Cambres de Comerç París, Milà i Barcelona)

Formadora de Networking per a empreses i emprenedors a Barcelona Activa des de 2016