03-doblin-organitzativa-100x100 (1)

Comunicació efectiva per a l’apoderament col·lectiu

Potenciant el treball en equip i la coordinació col·laborativa

Introducció

La comunicació cada vegada flueix més en entorns digitals i a raó d’això es perden molts matisos que milloren la seva efectivitat, sobretot quan parlem d’optar i gestionar la innovació i la creativitat. Els estudis avalen que una comunicació cara a cara és més efectiva que un correu electrònic en un 34%, imaginem això aplicat a tot un procés d’ideació.

Així doncs, en l’organització és cada cop més necessari fomentar espais i moments per a l’acostament, per generar una bona sintonia que permetrà als interlocutors millorar aspectes importants de la seva feina i amb això el rendiment i resultats de tota la companyia.

En aquest curs aprendrem de manera pràctica i vivencial innovadores tècniques per millorar la comunicació interpersonal aplicada a l’empresa.

Principals objectius del curs

  • Descobrir com augmentar la connexió i l'empatia entre els diferents membres de l’empresa
  • Fomentar l'impuls de noves formes de comunicació
  • Conèixer com dissenyar i promoure espais de conversa
  • Aprendre a generar hàbits de comunicació saludables per millorar la gestió de les emocions i evitar tensions innecessàries
  • Obtenir tècniques de comunicació que incentivin noves iniciatives col·laboratives per potenciar al màxim la creativitat i la innovació a l’empresa

Principals aprenentatges

  • Crear vincles emocionals amb i entre la plantilla per evitar situacions complexes de resoldre
  • Fomentar l'escolta activa per millorar les pràctiques a l'empresa i guanyar en eficiència i productivitat
  • Millorar les relacions personals, el compromís dels treballadors i el clima laboral de l'empresa en conjunt

A qui va dirigit?

  • Equips directius, project / team leaders
  • Responsables de RRHH
  • Equips emprenedors i startups

Formadora   Elisenda Codina

Experiència
  • Especialista en gestió del talent, transformació digital de les organitzacions i direcció de projectes e-learning.
  • Docent a la Universitat de Barcelona. Responsable del dept. acadèmic d’OBS / EAE (Grupo Planeta) durant més de 5 anys.
  • Experta en planificació i gestió d'equips, i metodologies d'aprenentatge, motivació i comunicació efectiva.
Titulació
  • Llicenciatura en Ciències Econòmiques (UB)
  • Màster en Direcció i Gestió de Màrqueting
  • Posgrau en Màrqueting digital (UB) (La Salle)
  • Especialització en Transformació Digital en les organitzacions (UB)