08-doblin-canals

El (nou) consumidor 3.0: acomplint amb les seves expectatives

Motivacions i desitjos de mil·lennials, centennials, i canvis d’hàbits en general

Introducció

Saber com són i què esperen de nosaltres les noves generacions (millennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb renovats hàbits de consum-, resultarà crucial per adaptar la nostra empresa al context canviant i per adequar la nostra proposta de valor.

Hem de conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències vers al mercat, aprendre com emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el qual se sentin identificats. En aquest efervescent curs descobrirem què caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li per guanyar-nos la seva admiració i fidelitat.

Principals objectius del curs

  • Descobrir l'evolució del consumidor en general: canvis d'hàbits, necessitats i motivacions
  • Aprendre les tècniques online i offline amb què abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent
  • Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants d'acord a cada consumidor
  • Utilitzar les noves tecnologies com a eina d'innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals més adequats

Principals aprenentatges

  • Aprendre a dibuixar teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar
  • (Re)definir els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, 'prosumers', etc.)
  • Com l'evolució dels segments i els hàbits de consum afecten la nostra activitat empresarial de manera silenciosa, i com articular-ho a manera d'eina per a la innovació

A qui va dirigit?

  • Responsables de màrqueting, vendes i comunicació
  • Product managers / owners / developers
  • Emprenedors, startups i community managers

Formador   Xavier Olivares

Experiència
  • Amplia experiència com a assessor i formador d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Implantació d’estratègies de gestió i sistematització de la innovació i transformació organitzacional.
  • Docent, coordinador i mentor de reputades escoles de negocis i disseny: UOC, EAE / OBS, Euncet UPC, IQS, IED, Shifta Elisava, etc.
  • Assessor acreditat en Gestió de la innovació per ACCIÓ; Business Coach H2020 SME Instrument (UE)
Titulació
  • Fundador i director d’isotònia.
  • Enginyer en disseny industrial (Elisava / UPF).
  • Màster en administració d'empreses (EADA).
  • Especialització en Innovation through Design Thinking (ESADE).

Formador El (nou) consumidor 3.0 per a la Diputació de Barcelona

ümraniye escort ataşehir escort şerifali escort armağanevler escort kayaşehir escort çekmeköy escort tuzla escort dudulu escort tesettürlü escort türbanli escort pendik escort sultanbeyli escort beylikdüzü escort üsküdar escort bahçeşehir escort başakşehir escort fatih escort beykoz escort esenyurt escort Antalya Escort Antalya Escorts Antalya Eskort Antalya Escortlar Antalya Escort Bayanlar Antalya Escort Kızlar Kaş Escort Muratpaşa Escorts Serik Escorts Manavgat Escorts Lara Escorts Manavgat Escorts Alanya Escorts Antalya Türbanlı Escorts Antalya Yabancı Escorts Döşemealtı Escorts Kemer Escorts Kepez Escorts Ümraniye Escort Ümraniye Eskort Şerifali Escort Kayaşehir Escort Ataşehir Escort Maltepe Escort Pendik Escort Çekmeköy Escort Kadıköy Escort Beylikdüzü Escort Bahçeşehir Escort Tuzla Escort Gebze Escort Beykoz Escort Sultanbeyli Escort Üsküdar Escort Kartal Escort Sancaktepe Escort Avcılar Escort Başakşehir Escort Sarıyer Escort Fatih Escort Bakırköy Escort Bostancı Escort Bağcılar Escort İstanbul Escort