08-doblin-canals-100x100

El (nou) consumidor 3.0: acomplint amb les seves expectatives

Motivacions i desitjos de mil·lennials, centennials, i canvis d’hàbits en general

Introducció

Saber com són i què esperen de nosaltres les noves generacions (millennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb renovats hàbits de consum-, resultarà crucial per adaptar la nostra empresa al context canviant i per adequar la nostra proposta de valor.

Hem de conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències vers al mercat, aprendre com emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el qual se sentin identificats. En aquest efervescent curs descobrirem què caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li per guanyar-nos la seva admiració i fidelitat.

Principals objectius del curs

  • Descobrir l'evolució del consumidor en general: canvis d'hàbits, necessitats i motivacions
  • Aprendre les tècniques online i offline amb què abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent
  • Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants d'acord a cada consumidor
  • Utilitzar les noves tecnologies com a eina d'innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals més adequats

Principals aprenentatges

  • Aprendre a dibuixar teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar
  • (Re)definir els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, 'prosumers', etc.)
  • Com l'evolució dels segments i els hàbits de consum afecten la nostra activitat empresarial de manera silenciosa, i com articular-ho a manera d'eina per a la innovació

A qui va dirigit?

  • Responsables de màrqueting, vendes i comunicació
  • Product managers / owners / developers
  • Emprenedors, startups i community managers

Formador   Xavier Olivares

Experiència
  • Amplia experiència com a assessor i formador d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Implantació d’estratègies de gestió i sistematització de la innovació i transformació organitzacional.
  • Docent, coordinador i mentor de reputades escoles de negocis i disseny: UOC, EAE / OBS, Euncet UPC, IQS, IED, Shifta Elisava, etc.
  • Assessor acreditat en Gestió de la innovació per ACCIÓ; Business Coach H2020 SME Instrument (UE)
Titulació
  • Fundador i director d’isotònia.
  • Enginyer en disseny industrial (Elisava / UPF).
  • Màster en administració d'empreses (EADA).
  • Especialització en Innovation through Design Thinking (ESADE).

Formador El (nou) consumidor 3.0 per a la Diputació de Barcelona