
El (nou) consumidor 3.0: acomplint amb les seves expectatives
Motivacions i desitjos de mil·lennials, centennials, i canvis d’hàbits en general

Introducció
Saber com són i què esperen de nosaltres les noves generacions (millennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb renovats hàbits de consum-, resultarà crucial per adaptar la nostra empresa al context canviant i per adequar la nostra proposta de valor.
Hem de conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències vers al mercat, aprendre com emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el qual se sentin identificats. En aquest efervescent curs descobrirem què caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li per guanyar-nos la seva admiració i fidelitat.
Principals objectius del curs
- Descobrir l'evolució del consumidor en general: canvis d'hàbits, necessitats i motivacions
- Aprendre les tècniques online i offline amb què abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent
- Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants d'acord a cada consumidor
- Utilitzar les noves tecnologies com a eina d'innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals més adequats
Principals aprenentatges
- Aprendre a dibuixar teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar
- (Re)definir els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants (economia col·laborativa, influencers, 'prosumers', etc.)
- Com l'evolució dels segments i els hàbits de consum afecten la nostra activitat empresarial de manera silenciosa, i com articular-ho a manera d'eina per a la innovació
A qui va dirigit?
- Responsables de màrqueting, vendes i comunicació
- Product managers / owners / developers
- Emprenedors, startups i community managers
Formador Xavier Olivares
- Amplia experiència com a assessor i formador d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Implantació d’estratègies de gestió i sistematització de la innovació i transformació organitzacional.
- Docent, coordinador i mentor de reputades escoles de negocis i disseny: UOC, EAE / OBS, Euncet UPC, IQS, IED, Shifta Elisava, etc.
- Assessor acreditat en Gestió de la innovació per ACCIÓ; Business Coach H2020 SME Instrument (UE)
- Fundador i director d’isotònia.
- Enginyer en disseny industrial (Elisava / UPF).
- Màster en administració d'empreses (EADA).
- Especialització en Innovation through Design Thinking (ESADE).
Formador El (nou) consumidor 3.0 per a la Diputació de Barcelona