07-doblin-suport

Service design doing: el disseny de serveis dut a la pràctica

Eines i recursos per millorar l’experiència de client

Introducció

Cada vegada més, com a clients, cerquem l’experiència d’usuari o consumidor en aspectes que s’allunyen del producte principal, ja sigui en la qualitat del servei o en l’atenció rebuda, en el sentit de pertinença a una marca i als seus valors i/o atribucions o en formar part d’una comunitat.

En aquest curs aplicat aprendrem a desenvolupar un sentit empàtic mirant de l’empresa cap a fora, cap als clients, i des de l’òptica de lo intangible, tal i com percebem els serveis, per aconseguir esdevenir autònoms en la conceptualització i disseny de serveis i experiències de consum memorables.

Principals objectius del curs

  • Aprendre a definir a l’usuari objectiu: fitxes d’arquetip, mapes d’empatia, descobriments i insights, etc.
  • Conèixer les virtuts de la co-creació empàtica i co-desenvolupament amb l’usuari.
  • Descobrir els punts vitals d’acord amb el que coneixem com a ‘el treball del client’ per mitjà d’eines com el mapa d’experiència o el mapa del viatge del client i els touchpoints
  • Service blueprinting: conèixer com trobar l’encaix ‘problema-solució’ del client a raó de la missió i visió de la nostra empresa. Ideació.
  • Prototipat, testatge i iteració: construcció de prototips i completar el cicle ‘Construir – Mesurar – Aprendre’ fins aconseguir la proposta de valor òptima.

Principals aprenentatges

  • Capitalitzar les virtuts del Service design de manera autònoma
  • Inspirar-nos en coneguts casos d’èxit com els d’Starbucks, Hospital de St. Joan de Déu o Airbnb entre molts d’altres.
  • Posar en pràctica aquestes metodologies de manera enfocada al vostre projecte
  • Ser capaços d'instaurar les pràctiques de Service design en l’ADN de l’empresa.

A qui va dirigit?

  • Responsables d’innovació, màrqueting, comunicació
  • Responsables UX (entorn digital o no)
  • Equips emprenedors i startups cercant vincle amb l’usuari

Formador   Xavier Olivares

Experiència
  • Amplia experiència com a assessor i formador d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Implantació d’estratègies de gestió i sistematització de la innovació i transformació organitzacional.
  • Docent, coordinador i mentor de reputades escoles de negocis i disseny: UOC, EAE / OBS, Euncet UPC, IQS, IED, Shifta Elisava, etc.
  • Assessor acreditat en Gestió de la innovació per ACCIÓ; Business Coach H2020 SME Instrument (UE)
Titulació
  • Fundador i director d’isotònia.
  • Enginyer en disseny industrial (Elisava / UPF).
  • Màster en administració d'empreses (EADA).
  • Especialització en Innovation through Design Thinking (ESADE).
ümraniye escort ataşehir escort şerifali escort armağanevler escort kayaşehir escort çekmeköy escort tuzla escort dudulu escort tesettürlü escort türbanli escort pendik escort sultanbeyli escort beylikdüzü escort üsküdar escort bahçeşehir escort başakşehir escort fatih escort beykoz escort esenyurt escort Antalya Escort Antalya Escorts Antalya Eskort Antalya Escortlar Antalya Escort Bayanlar Antalya Escort Kızlar Kaş Escort Muratpaşa Escorts Serik Escorts Manavgat Escorts Lara Escorts Manavgat Escorts Alanya Escorts Antalya Türbanlı Escorts Antalya Yabancı Escorts Döşemealtı Escorts Kemer Escorts Kepez Escorts Ümraniye Escort Ümraniye Eskort Şerifali Escort Kayaşehir Escort Ataşehir Escort Maltepe Escort Pendik Escort Çekmeköy Escort Kadıköy Escort Beylikdüzü Escort Bahçeşehir Escort Tuzla Escort Gebze Escort Beykoz Escort Sultanbeyli Escort Üsküdar Escort Kartal Escort Sancaktepe Escort Avcılar Escort Başakşehir Escort Sarıyer Escort Fatih Escort Bakırköy Escort Bostancı Escort Bağcılar Escort İstanbul Escort