09-doblin-marca

Tècniques de venda creatives: preparació i entrenament

Enfronta’t al repte de vendre de manera innovadora

Introducció

En l’actualitat, en un entorn altament competitiu el nou comprador té més informació que mai amb el que la venda tradicional ja no funciona amb aquest nou comprador. Ja no val improvisar, hem d’estar preparats per enfrontar-nos als nous reptes de vendre. Desenvolupar una estratègia innovadora i cridanera i ‘fer els deures’ amb antelació resultarà  imprescindible per capitalitzar el cara a cara amb el client de manera personalitzada, creativa i diferencial.

En aquesta formació, prepararem i entrenarem la venda amb l’objectiu de crear el nostre discurs, millorant el què direm i el com ho direm.

Principals objectius del curs

  • Capacitar la força comercial per innovar amb les tècniques, amb l'ús d'eines i en la generació de discurs
  • Potenciar habilitats comercials creatives amb les que destacar
  • Aprendre com incrementar la capacitat de persuasió de cara a client
  • Conèixer com transmetre credibilitat en el procés de venda
  • Millorar allò què diem i com ho diem en aquest procés

Principals aprenentatges

  • Guanyar autoconfiança per afrontar el procés de venda amb seguretat
  • Saber preparar el 'kit' d'eines necessari per a una venda creativa
  • Converteix més clients potencials en clients reals
  • Ser més creatiu en la interacció comunicativa amb el client

A qui va dirigit?

  • Directius, tècnics i equips de venda i negociació
  • Responsables de l’argumentari de venda online / telefònica
  • Emprenedors i startups cercant les primeres vendes

Formadora   Montse Ramos

Experiència
  • 20 anys com assessora i formadora d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Estratègia comercial i training dels equips de vendes.
  • Professora de Gestió Comercial en l’Executive MBA en Direcció i Gestió d'Empreses de la UPC.
  • Seminaris i tallers a l’Institut d’Emprenedoria de la UB, a l'ICE de la URV, al Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona i en Cambres de Comerç.
Titulació
  • Llicenciada en Ciències Socials (UB)
  • Diplomada en el Programa de Direcció General (EADA)
  • Postgrau en Assessoria Tècnica Comercial (Cambres de Comerç París, Milà i Barcelona)

Formadora de Vendes i Màrqueting a Barcelona Activa des de 2010