Com innovar en l’experiència de client
De l’estudi del ‘mapa del viatge del client’ al disseny d’una experiència holística i memorable
Introducció
El mercat compta amb excés d’oferta i dels mediocres i vulgars no en parla ningú … Hem d’emprar tota eina i estratègia innovadora per sobresortir de la multitud, i no podem permetre’ns fallar en cap de les activitats del nostre
negoci, des de la captació inicial a la recomanació a d’altres futurs clients. En aquest curs aprendrem a analitzar la nostra activitat al detall per detectar punts de millora, i veurem multitud d’exemples que il·lustren com generar
experiències inoblidables que van del màrqueting sensorial, a la generació d’interacció al punt de venda, accions i campanyes de personalització fidelització, viralització, màrqueting i comunicació de guerrilla, etc.
- Principals objectius del curs
- Estudiar els punts clau mitjançant l’eina del ‘mapa del viatge del client’: detecció de problemes i/o desitjos latents en tota aquella fita en la que client i empresa entren en contacte
- Inspirar en el disseny d’accions de millora en l'experiència de consum del nostre client d’una manera transversal i holística
- Aprendre a com haurem d’adaptar aquestes accions als nostres processos, canals i operativa en general
- Principals aprenentatges
- Esdevenir autònoms en l’anàlisi i captació d’oportunitats de millora, i en la generació d’interacció i experiències memorables
- Saber com hem de personalitzar i diferenciar-nos de la competència potenciant al màxim els nostres equips de comunicació, màrqueting, I+D+i i desenvolupament de producte, etc.
- Generar atracció i crear un vincle o relació real i durador entre client i empresa
A qui va dirigit?
- Responsables de màrqueting, vendes i comunicació
- Product managers / owners / developers
- Emprenedors, startups i community managers
Formador
Xavier Olivares
- Fundador i director d’isotònia.
- Enginyer en disseny industrial (Elisava / UPF).
- Màster en administració d’empreses (EADA).
- Especialització en Innovation through Design Thinking (ESADE).
- Amplia experiència com a assessor i formador d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Implantació d’estratègies de gestió i sistematització de la innovació i transformació organitzacional.
- Docent, coordinador i mentor de reputades escoles de negocis i disseny: UOC, EAE / OBS, Euncet UPC, IQS, IED, Shifta Elisava, etc.
- Assessor acreditat en Gestió de la innovació per ACCIÓ; Business Coach H2020 SME Instrument (UE)
Com innovar en l’experiència de client
- Duració 2 jornades / 10 hores
1.390€ IVA exempt
Preu per a un equip de fins a 15 pers.
Bonificable per a un equip de 7 pers.: 910€