Categoria de Vincle amb el client dins d'Experiència de la taula de Doblin

Com innovar en l’experiència de client

De l’estudi del ‘mapa del viatge del client’ al disseny d’una experiència holística i memorable

Representació customer journey i ux en 3D

Introducció

El mercat compta amb excés d’oferta i dels mediocres i vulgars no en parla ningú … Hem d’emprar tota eina i estratègia innovadora per sobresortir de la multitud, i no podem permetre’ns fallar en cap de les activitats del nostre
negoci, des de la captació inicial a la recomanació a d’altres futurs clients. En aquest curs aprendrem a analitzar la nostra activitat al detall per detectar punts de millora, i veurem multitud d’exemples que il·lustren com generar
experiències inoblidables que van del màrqueting sensorial, a la generació d’interacció al punt de venda, accions i campanyes de personalització fidelització, viralització, màrqueting i comunicació de guerrilla, etc.

A qui va dirigit?

Fotografia Xavier Olivares, fundador d'Isotònia

Formador

Xavier Olivares

Com innovar en l’experiència de client

1.390€ IVA exempt

Preu per a un equip de fins a 15 pers.

Bonificable per a un equip de 7 pers.: 910€

Logotip Fundación Estatal para la Formación en el Empleo amb fons transparent