ELS VOSTRES REPTES SON ELS NOSTRES OBJECTIUS:
FOCUS, METODOLOGIA I EFERVESCÈNCIA
Ens recolzem en el marc metodològic de referència dels ‘10 tipus de innovació ®’ de Doblin, que ens proporciona una manera holística de definir reptes i d’identificar noves oportunitats de negoci més enllà de la mera creació de productes: desenvolupant innovacions desitjables per l’usuari, viables com a negoci i tecnològicament factibles.
Isotònia som antioxidants, vigoritzants, energètics i rejovenidors. Un equip creatiu i multidisciplinari per mantenir el vostre negoci hidratat i lliure de toxines i radicals lliures. Deixebles de les metodologies àgils, del design thinking (doing!), i fervents practicants de la co-creació i de la innovació oberta.
Tècniques, eines, coneixement i experiència amb els quals aconseguir solucions diferencials per a la vostra empresa i clients. No importa el sector, ni si sou una startup, una gran empresa, una fundació, una escola de negocis o l’administració pública: la innovació efervescent® s’avé al vostre repte.
Som facilitadors, vosaltres escolliu el format: formació, assessorament, mentoria, workshop / taller, interim management? La millor manera d’aconseguir quelcom és deixar de parlar-ne i començar a fer-ho, i ho preparem adhoc per vosaltres. Si teniu vocació innovadora, a què estem esperant?
Com podem generar negoci.
Per exemple, com Netflix va capgirar la industria de lloguer de vídeos cap a un model de subscripció.
Com establir aliances amb d’altres per crear valor.
Per exemple, com Lego crea la plataforma de crowdsourcing Ideas per incorporar el talent extern.
Com alinear talent i qualitats de l’equip.
Per exemple, Google i la seva fórmula 70/20/10 per a la gestió dels esforços dels seus col·laboradors.
Com millorar mètodes i processos per agilitzar les operacions.
Per exemple, Zara passa de l’esbós d’una peça de roba a l’expositor en un temps record.
Com diferenciar-nos amb atributs que ens facin únics.
Per exemple, Dyson son la revolució feta producte, amb unes prestacions i estètica lluny de la resta.
Aspectes complementaris per augmentar el valor percebut.
Per exemple, amb l’Apple Watch Nike+ ambdues companyies amplien l’abast dels seus productes.
Com brindar al client una atenció diferencial.
Per exemple, Zappos, tot i ser un comerç minorista online, el seu servei d’atenció i acompanyament son excepcionals.
Com comunicar i entregar l’oferta.
Per exemple, IKEA amb les seves mini-botigues ‘pop up’ al centre de la ciutat, una estratègia per acostar-se més als seus clients.
Com generar sentit de pertinença i comunitat.
Per exemple, com Harley-Davidson aconsegueix crear aquest sentit de fidelitat, valors i estil de vida.
Com interconnectar / interaccionar emocionalment.
Per exemple, com la marca de cosmètics Lush interactua amb els visitants al punt de venda.
EXPERIÈNCIA
Alguns dels nostres projectes
Explica’ns els teus desafiaments i convertim-los en innovació