Com innovar mitjançant el networking
Generar oportunitats de negoci per mitjà de la innovació oberta
Introducció
La nostra manera de relacionar-nos, de comunicar-nos i de gestionar la innovació en les empreses està canviant. Més del 80% dels projectes, col·laboracions, acords i propostes es mouen i cobreixen per la xarxa de contactes. Per tant, el fet treballar estratègicament aquesta xarxa de contactes professional amb totes les armes disponibles pot generar noves i interessants oportunitats de negoci per a la nostra empresa.
En aquesta sessió coneixerem el mètode i les eines necessàries per posar en marxa la nostra ‘innovació oberta’ i desenvoluparem les habilitats bàsiques per fer networking i potenciar aquesta via d’innovació col·laborativa.
- Principals objectius del curs
- Conèixer la filosofia, fases i variables del networking professional
- Comprendre la importància de treballar estratègicament i de manera innovadora la xarxa de contactes per generar noves oportunitats de negoci
- Aprendre a captar de manera creativa l'atenció d'un potencial col·laborador en menys d'un minut
- Aprendre a utilitzar una comunicació persuasiva per generar xarxa i sinèrgies
- Conèixer les eines i plataformes més efectives per a aconseguir els nostres objectius
- Principals aprenentatges
- Implementar les habilitats necessàries per fer networking professional
- Conèixer la metodologia bàsica per treballar-lo de manera autònoma
- Saber crear un discurs curt i guanyador
- Potenciar les habilitats comunicatives del networking
A qui va dirigit?
- Responsables d’innovació i de negoci, project leaders
- Emprenedors i startups
- Hubs d’innovació i emprenedoria (clústers, incubadores / acceleradores, etc.) per esdeveniments de generació de sinèrgies
Formadora
Montse Ramos
- Llicenciada en Ciències Socials (UB)
- Diplomada en el Programa de Direcció General (EADA)
- Postgrau en Assessoria Tècnica Comercial (Cambres de Comerç París, Milà i Barcelona)
- 20 anys com assessora i formadora d’empreses, ens públics i projectes emprenedors. Estratègia comercial i training dels equips de vendes.
- Professora de Gestió Comercial en l’Executive MBA en Direcció i Gestió d’Empreses de la UPC.
- Seminaris i tallers a l’Institut d’Emprenedoria de la UB, a l’ICE de la URV, al Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona i en Cambres de Comerç.
Com innovar mitjançant el networking
- Duració 2 jornades / 10 hores
1.390€ IVA exempt
Preu per a un equip de fins a 15 pers.
Bonificable per a un equip de 7 pers.: 910€