Categoria de Canals dins d'Experiència de la taula de Doblin

El (nou) consumidor 3.0: acomplint amb les seves expectatives

Motivacions i desitjos de mil·lennials, centennials, i canvis d’hàbits en general

Smartphone interconnectat a la xarxa

Introducció

Saber com són i què esperen de nosaltres les noves generacions (millennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb renovats hàbits de consum-, resultarà crucial per adaptar la nostra empresa al context canviant i per adequar la nostra proposta de valor.

Hem de conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències vers al mercat, aprendre com emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el qual se sentin identificats. En aquest efervescent curs descobrirem què caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li per guanyar-nos la seva admiració i fidelitat.

A qui va dirigit?

Fotografia Xavier Olivares, fundador d'Isotònia

Formador

Xavier Olivares

El (nou) consumidor és 3.0, com acomplir amb les seves expectatives

1.390€ IVA exempt

Preu per a un equip de fins a 15 pers.

Bonificable per a un equip de 7 pers.: 910€

Logotip Fundación Estatal para la Formación en el Empleo amb fons transparent