Categoria de Xarxa de col·laboradors dins d'Estratègia i recursos de la taula de Doblin

Les tendències de consum com a font d’inspiració

Caçadors de tendències: seguint la pista de l’oferta guanyadora

Dibuix persones amb ordinador i tenda e-commerce

Introducció

Activitat imprescindible per al personal de l’àrea d’innovació, desenvolupament de producte i/o negoci que necessita esbrinar i organitzar amb rigor les dades i les oportunitats latents del seu mercat actual i/o potencial. Hem de conèixer les tendències de consum imperants com inestimable garantia per a justificar la generació d’estratègies guanyadores i al mateix temps com a important font d’inspiració a l’estadi d’ideació.

Què voldrà el nostre actual client? Què li agradaria que li oferíssim al nostre no-client? Què fa la competència per solucionar aquestes necessitats latents? i quines són les tendències de consum que estan marcant el pas en la conjuntura actual? Una introducció al món de les tendències i les seves tècniques inherents, sota un plantejament pràctic i de format innovador.

A qui va dirigit?

Fotografia Xavier Olivares, fundador d'Isotònia

Formador

Xavier Olivares

Les tendències de consum com a font d'inspiració

1.390€ IVA exempt

Preu per a un equip de fins a 15 pers.

Bonificable per a un equip de 7 pers.: 910€

Logotip Fundación Estatal para la Formación en el Empleo amb fons transparent