Categoria de Suport (Servei) dins d'Experiència de la taula de Doblin

Service design doing per a l'experiència del client

Eines i recursos per millorar l’experiència de client

Introducció

Cada vegada més, com a clients, cerquem l’experiència d’usuari o consumidor en aspectes que s’allunyen del producte principal, ja sigui en la qualitat del servei o en l’atenció rebuda, en el sentit de pertinença a una marca i als seus valors i/o atribucions o en formar part d’una comunitat.

En aquest curs aplicat aprendrem a desenvolupar un sentit empàtic mirant de l’empresa cap a fora, cap als clients, i des de l’òptica de lo intangible, tal i com percebem els serveis, per aconseguir esdevenir autònoms en la conceptualització i disseny de serveis i experiències de consum memorables.

A qui va dirigit?

Fotografia Xavier Olivares, fundador d'Isotònia

Formador

Xavier Olivares

Service design doing: el disseny de serveis dut a la pràctica

1.890€ IVA exempt

Preu per a un equip de fins a 15 pers.

Bonificable per a un equip de 7 pers.: 1.274€

Logotip Fundación Estatal para la Formación en el Empleo amb fons transparent